Single Pages

Sunday 6 November 2016

Basit ve Pratik Yapılacaklar Listesi (to-do list) Uygulamaları (Wunderlist)

Tüm platformlarda senkronize olarak çalışan şekilde çalışan, pratik, yapılacaklar listesi uygulamaları

Wunderlist
Yapılacaklar listesi (to-do list) ihtiyacı programına Windows ve Android için kullanımı basit ve pratik bir programa ihtiyacı olanlar için WunderlistTo-Do List & Tasks uygulaması şahsım için aranan kandır. Sanki kendim üretmiş gibi gibi lanse ediyorum ama kendisi benim hayatımı epey kolaylaştırdı. Eski usül not defterleri kullanmaya devam eden biri olduğumdan, defterleri arşivlemek, artık lojistik bir problem haline gelmişti. Kelimenin tam anlamıyla, düz adam işi.



EvernoteTodoist ve Trello gibi diğer uygulamalara, alışamayan bünyeler için bire bire diyebilirim. Gayet basit ve hızlı bir uygulama. Eş zamanlı olarak kaç farklı makinede çalışıyor, bilmiyorum lakin android işletim sistemi taşıyan telefon, masaüstü ve dizüstü bilgisayarda kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. (Free olanını kastediyorum)

Ayrıca, ekip çalışmalarında da epey verimli olduğunu söyleyebiliriz.

Kaynak
- Wunderlist : https://www.wunderlist.com



Comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...